.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمره نیروی انتظامی در سال 89

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با شرایطی که فتنه پارسال ایجاد کرد ، در نیمه نخست امسال با افزایش جرایم رو به رو بودیم .

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه رزمایش طرح نوروزی سال 90 در جمع خبرنگاران افزود: شرایط فتنه فضای باز نسبی برای مجرمان ایجاد کرد و مجرمان از این فضا و این که نیروها در صحنه های دیگری درگیر بودند و توجهشان به جای دیگری است ، سوء استفاده کردند .

وی افزود : خوشبختانه در نیمه دوم سال با اجرای طرح های امنیتی و اجتماعی توانستیم همزمان افزایش و شتاب ها را کنترل کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نظرسنجی های فراوان مراکز معتبر در پایان سال نشان دهنده این است که احساس امنیت و افزایش امنیت اجتماعی از نگاه مردم افزایش یافته است .

وی افزود : همچنین امسال پیشرفت های خوبی درباره هوشمند سازی و الکترونیکی شدن فعالیت ها در نیروی انتظامی داشتیم که در واقع از قبل سرمایه گذاری شده بود و امسال به بار نشست .

احمدی مقدم گفت: سال90 در همه عرصه های به ویژه اقدامات الکترونیکی ، توسعه زیر ساخت ها و افزایش اشراف اطلاعاتی برنامه های خوبی داریم و تلاش ما این است که احساس امنیت مردم همواره ارتقا یابد.

وی درباره نمره عملکرد نیروی انتظامی در سال 89 گفت: نمره ای که ما خودمان بدهیم خیلی ارزش ندارد و از آنجا که دریافت کننده خدمات ما آحاد جامعه است ، این مردم و دیگرانند که باید به ما نمره دهند .

احمدی مقدم اضافه کرد: هر سال در ایام نوروز کارنامه هایی به دست مردم داده می شود تا ارزیابی آنان از عملکرد پلیس مشخص شود که بر اساس این کارنامه ها نمره نیروی انتظامی در نوروز گذشته حدود 17 و نیم بود و امیدواریم این رقم امسال بیشتر شود .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاران ما در شرایط سخت فداکاری می کنند و نمره ای که من به آنها می دهم 20 است زیرا هرچه در توان دارند انجام می دهند هرچند ممکن است نمره آن ها 20 نباشد .

وی افزود: اگر نقصی نیز وجود دارد بخشی به امکانات و بخشی نیز به فرهنگ سازی مربوط است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.